pilotii care vor tine capul de afis
Desi lucrurile nu sunt 100% stabilite inca in privinta celor care se vor alinia la start, pilotii care se vor duela pentru locurile fruntase ale clasamentului Tess Rally 43 pot fi intuiti, fara a face un exercitiu foarte greu de imaginatie. Punand cap la cap toate informatiile cunoscute pana la aceasta ora, iata un tablou cat se poate de complet pentru acest moment:
Francois Delecour – castigatorul en-titre si campionul din ultimii doi ani – a declarat in cadrul conferintei de presa dinaintea Rallye Monte-Carlo ca va veni in Romania in 2014. Desi manager-ul echipei spune ca inca nu este parafata o intelegere, recunoaste ca sunt sanse mari ca spusele campionului sa se adevereasca. In privinta masinii, Delecour ar putea reveni la Peugeot-ul care i-a adus titlul in ultimii doi ani, dar nu este exclusa participarea cu un model R4.
David Botka – principalul challenger, budapestanul in varsta de 29 de ani, care a reusit prima victorie in campionat anul trecut isi propune asediul titlului national – va face sezon complet la comenzile Peugeot-ului 207 S2000 achizitionat de la Tagai Racing in toamna, cu care a incheiat pe locul patru in Mikulas Rally, etapa maghiara din incheierea sezonului
Asa va arata Peugeout-ul lui David Botka
Marco Tempestini – reprezentant al Romaniei in Europa, italianul stabilit la Cluj nu s-a bucurat de succese deosebite pe plan intern in ultimele sezoane, dar pare sa inceapa un nou capitol, la bordul unei noi masini – va lua startul la comenzile unui Ford Fiesta R5, masina cu care a aratat un ritm foarte bun la Bacau si Iasi, unde a incheiat de fiecare data pe locul secund.
Vali Porcisteanu – campionul din 2011si triplu castigator al Tess Rally – se afla in cea mai incerta situatie dintre toti ocupantii primelor zece locuri de anul trecut. Pitesteanul se pare ca nu a ajuns pana in acest moment la un acord cu BCR Leasing Rally Team, desi programul echipei era planificat pe doi ani, cu el in componenta. Vali isi doreste o masina de top, in conditiile in care modelele R4 s-au dovedit inferioare masinilor S2000, care s-au inmultit simtitor in intersezon
Dan Girtofan – dublu campion national si triplu castigator la Brasov, pilotul local spera sa revina la viteza care i-a adus aceste performante – ia startul cu aceeasi Skoda Fabia S2000, cu care spera sa faca uitat abandonul de anul trecut
Edwin Keleti – unul din pilotii cu cele mai puternice ascensiuni in ultimii ani ajunge la o masina de top cu care isi doreste sa se dueleze la varful clasamentului – clujeanul isi continua programul ascendent, care a inceput cu o Dacia Logan, iar acum ajunge la varful piramidei, dispunand de cea mai performanta masina a momentului, un Ford Fiesta R5 proaspat construit de M-Sport
Edwin Keleti a facut deja o simulare pentru schema de culori a noii sale Fiesta R5
Gergo Szabo – campionul national din 2009 si 2010, care nu s-a bucurat de prea mult succes in ultimele doua sezoane si spera sa revina in lupta pentru titlu – pilotul maghiar are doua optiuni in privinta materialului de concurs, putand concura la comenzile unei Skoda Fabia S2000, sau cu obisnuitul sau Mitsubishi Lancer Evo X
Bogdan Marisca – unul din cei mai iubiti piloti romani, fostul campion national din 2006 este intotdeauna un pilot surprinzator – Bogdan Marisca face parte dintr-o echipa de top, Napoca Rally Academy, iar pentru clujean 2014 pare sa fie anul schimbarii. El nu a anuntat inca noul sau navigator, dupa plecarea lui Sebi Itu si spera sa poata anunta si o noua masina, cu care sa revina in lupta pentru victoriile de etapa. Bogdan a demonstrat o viteza excelenta in sezonul trecut, reusind victorii de proba cu o masina inferioara rivalilor sai, cea mai spectaculoasa pe speciala Poiana Brasov, proba clasica inclusa in Tess Rally
Simone Tempestini – are doar 19 ani, dar se poate lauda deja cu o experienta considerabila, alergand in Campionatul European si chiar si in cel mondial; 2014 ii aduce prima masina cu care se poate lupta pentru victorii – pentru tanarul clujean se anunta un sezon mare, marcat de participarea in Campionatul Mondial, la sase etape Junior WRC, cu un Citroen DS3 R3 si in Campionatul European. Pe plan national, el va face un pas important, urmand sa ia startul cu un model S2000, al carui nume il vom sti cu certitudine in cel mai scurt timp
Adrian Raspopa – pilot spectaculos, cunoscut pentru accidentele sale, care i-au adus supranumele de “Rostogol”, bacauanul are potentialul unor rezultate deloc de neglijat – isi propune titlul categoriei doua roti motrice, la comenzile unui Citroen DS3 R3T, dupa ce in 2013 a fost vicecampion la aceasta categorie. Experienta cu masini de top il recomanda ca favorit clar, mai ales in lipsa campionului ultimelor doua editii, Alex Filip
Raul Badiu – unul din cele mai promitatoare tinere talente, care are un pilotaj impresionant, chiar cu o modesta Dacia Logan – pilotul sibian va face trecerea la un model superior, dupa ce si-a demonstrat abilitatile in Cupa Dacia, echipa ESD punandu-i la dispozitie Renault-ul Clio R3 cu care au alergat in trecut George Grigorescu si Bogdan Barbu
Florin Tincescu – tanar si ambitios, pilotul originar din pitesti pare sa aiba toate atuurile necesare, in echipa NRA, care ii ofera un sezon international – va face un sezon cu multe raliuri, in Junior ERC si in CNR, pilotand un Citroen C2R2
Be the first to comment on "Cine sunt actorii?"